15 Kasım 2010

ilk ders...




             İlk derste bunu yapmadım ama bu da ilklerden biri (perspektifinin bozukluğundan belli)

Yaz tatilinde kafamı meşgul ederek geçirecek bir şeyler yapmak istiyordum ve yazın açık bir kursun olmadığını,sanat ve hobi kurslarının kışın çalıştığını öğrendim.Bülent abinin "bizim arka sokakta bir atölye var baktın mı? "demesiyle Ebru Sanattan içeri adımı mı attım.

İlk derste hocam Erdem Bey'di. Onun meraklı bakışları,güzel sohbeti ve kibar müdahaleleriyle bir şişe ve yanına bir portakal çizdim.Çizim iyiydi ama boyaması kötü oldu.(Sonradan hocam olacak Kaan bey o gün biraz uzak duruyordu,ben önce benden hoşlanmadığını düşünmüştüm ama tanıdıkça bunun kendi hocalık endişelerinden kaynaklandığını farkettim)

 İlk ders sonrası, elimde yıllar sonra yaptığım bir resimle eve dönerken ağladığımı ikisi de bilmiyor...






Levent'in ilk ebrularından biri,ikimizin de suyu ve renkleri sevmemiz tesadüf müdür?

3 yorum:

  1. Sevgili Nihalim
    Soru mailine henuz cevap veremedim ama açılışı burada yapayim dedim. Artik eve döndüm.
    Bir blogu olmasi, blogun konus ve herseyde evel ismi. KOydugu resmin (foton) vs cok hosuma gitti. Umarim bu blog hayatinin ayrilmaz bir parcasi olur. Bloglar bana cok iyi gelmisti ve ugur getirmisti umarim sana da getirir. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. ya bu süpper yazı olmuş bende duygulandım ben biraz teknik adam gibi kaçtım ilk gün kaan üstad tabi artık o biraz daha yakın(uzak durduğuna bakılmnaksızın)sizde iyiki resim yapıyorsunuz ve iyiki o gün adım attınız atölyeye......

    YanıtlaSil
  3. sağolun, ben de iyi ki gittim,iyi ki resim yaptım ve iyi ki sizleri tanıdım diyorum.Farklı bir ortam olsaydı devam etmeyebilirdim.

    YanıtlaSil

ses verenler