23 Şubat 2012

Rumi der ki...












"Allah der ki:


kimi benden çok seversen onu senden alırım...


ve ekler ;

onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım...


ve mevsim geçer gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur...


aklın şaşar dostun düşmana dönüşür, düşman kalkar dost olur
öyle garip bir dünya...


olmaz dediğin ne varsa hepsi olur...


düşmem dersin düşersin...


şaşmam dersin şaşarsın...


en garibi de budur ya ;


öldüm der durur yine de yaşarsın"












4 yorum:

  1. Okudum,okudum,bir kere daha, sonra bir kere dahi...
    Anlayamadığımdan mı?

    Çayda erimiş püsküüüt de de okuyorum okuyor okuyorum bir kere daha...Anlayamadığımdan mı?...

    Sorgulamadan okuyorum işte,sizin yazdığınız gibi okuyabilmek için...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. belki de en iyisi odur...beynimin yarısı yaşamı sürdürürken diğer yarısı sürekli soru sorup duruyor bu anlam arayışı hiç bitmeyecek sanırım...

    YanıtlaSil
  3. benim içim tiredi bloğunuzu okurken.yeni tanıdım ama kaybınıza inanın çok üzüldüm :(
    diğer kaydımızda ki resim harika!
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. ilk gönderdiğim yorumdaki yazdıklarım bu kayıtla ilgisi yok okuya okuya bu kayda geldim ve düşüncelerimi yazdım

    YanıtlaSil

ses verenler