4 Mart 2012

aslında ...







  lalo art


aslında bu bloğu yaptığım  resimleri ve  levent’in ebrularını koymak için açmıştım... uzun süredir sadece yazı yazıyorum , ne tuhaf... yazı yazmaktan  anlamam oysa...

levent’in gidişinden sonra yaz tatilini bişeylerle doldurmak için başlamıştım resim yapmaya, beklentisizdim... 

niyetim sadece kafamı dağıtmak ve yaşadıklarımı düşünmeden geçireceğim bir zaman dilimi yaratmaktı.

ama tahmin etmediğim şeyler oldu; yaptığım resimler çevremde, arkadaşlarımda heyecan yarattı, övgüler aldı, beklentiler oluşturdu…

tabi aldığım alkışlar hoşuma gitti…

tadilattı, taşınmaydı filan derken resme bir ara verdim ki o ara hala kapanmadı...

resim dünyasından kopmadım ama…

suluboyacıları araştırdım, sergilere gittim, suluboya videoları izler oldum. 
çok yetenekli ressamlar ve müthiş suluboya resimlerle karşılaştım. 

sonra birden kendimi “asla böyle resimler yapamayacağım” diye düşünürken buldum, elim fırçalara gitmez oldu…

cahil cesareti ne büyük bir nimetmiş meğerse…

kendime haksızlık ettiğimin farkındayım, yıllarını resme vermiş insanlarla üç ay resim çalışmış birini karşılaştırıyorum…   

ama elime fırçaları aldıran o ruh halimi yeniden yakalamayı istiyorum, ne alkış, ne övgü, ne eleştiri, ne de kıyaslanma beklemeden , sadece yapmaktan zevk aldığım için resim yapabilmeyi…

(bu arada   resim nası gidiyo?  niye yapmıyosun? ne zaman yapacan? vs. vs...  diye dürtüp duran arkadaşlarıma not ; belli mi olur belki yapıyorumdur :)














3 yorum:

  1. nurtensaydin4 Mart 2012 05:17

    çok şekersin nevarinciğim...nasıl resim yapıyorsan öyle de yazmalısın...konuşur gibi yazılmış yazıları okumaktan tarifsiz keyf alıyorum...seni resimden sonra yazmaya da teşvik etmek icabeder...

    YanıtlaSil
  2. Yazılarınızı güzel bir resme bakar gibi okuyoruz...

    YanıtlaSil

ses verenler