5 Mayıs 2013

insan niye doğum gününde ölür ? (3)







''O gece yola çıktığını görmedim. Sessizce ayrılmıştı. 

Arkasından koşup ona yetiştiğimde, hızlı ve kararlı adımlarla yürüdüğünü gördüm. Bana:

“Ah! Buradasın...” dedi. Ama sesi hala telaşlıydı.

“Gelmemeliydin. Üzüleceksin. Öldüğümü sanacaksın, ama gerçekte ölmüş olmayacağım.”

Sustum...

“Anlaman gerekiyor. Orası çok uzak. Bedenimi oraya götüremem. Bunun için fazla ağır.”

Hiçbir şey demedim...

“Boşalmış bir deniz kabuğu gibi kalacağım...

Bunda üzülecek bir şey yok...”

Cevap vermedim...



3 yorum:

  1. Ardından onu anarak yaşamaya devam etmek, onu
    bedensiz yaşatabilmek...Umarım tüm üzüntüleriniz
    gül bahçesine dönüşsün,tüm üzüntüleriniz artık güzel görünsün,güzel hissettirsin,mutlu olun tüm içtenliğimle dua ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. sevgili ayşe öyle duygulandım ki ne diyeceğimi bilemedim..."Aşk yaşamanın tek gayesi...Aşk var olmanın sebebi gayesi..." yazmışsın ya...işte tam da öyle...

    YanıtlaSil
  3. Bu arada "aşk"ı izledim,etkisinden çıkamadım,acı çeken eş, bir yerime çöktü kalkmıyor, sanki, felç olmuş eşine o bilemediğim yerimden hala ağlıyor..
    black miroru ise internet yavaşlığından izleyemiyorum...

    YanıtlaSil

ses verenler